julenigen.blogg.se

En blogg med inriktning på Julen såklart! Recept, pyssel och tankar... Kring en högtid som berör alla på olika sätt.

Tändsticksaskar med papperstejp och blommor

Publicerad 2012-11-21 13:37:00 i Allmänt,

 
 
och lite paljetter...har jag gjort idag... Nu ska jag ut och plocka mossa som jag ska klä in hyacintlökar med...:-) Mossa och ståltråd.
 
Men här är tändstickaskarna. Före... Fick visst med blixen mitt i Solstickspojken...Slarvigt av mig...
 
Och efter så blev de så här röda och vita...
 


 
 
 
 
vad har jag gjort mer idag då? Jo sytt i en knapp... eller rättare sagt flera... Ni ska få se en annan dag för det är ett julklappstips:-)
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Publicerad 2012-11-22 11:08:18

Så fint det blev!

Svar: Tack, och så enkelt att göra:-)
EllaNora

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EllaNora

Kan vända pannkakor i luften samt springa fort i för stora träskor...och älskar det mesta som har med julen att göra...Men inte sill.. med en nubbe till...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela