julenigen.blogg.se

En blogg med inriktning på Julen såklart! Recept, pyssel och tankar... Kring en högtid som berör alla på olika sätt.

Wasabi heter det inte utan Washitejp

Publicerad 2012-11-13 21:13:00 i Allmänt,

Fast när jag skulle fråga på Panduro om de hade så sa jag Wasabi:-) Jag köpte några rullar i somras på Panduro för de hade ju förstås... och tejpade och tejpade på burkar, på papper, på väggen! :-) Kul och så enkelt pyssel. Nu har jag tejpat ännu mer...
 
Man behöver värmeljus, tejp, ljuslyktor och en sax...
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Julbloggen - Min Vintersaga

Publicerad 2012-11-13 23:25:51

Vad fint det blev!

Svar: Tack och så enkelt:-)
EllaNora

Postat av: Lena Alteg

Publicerad 2012-11-20 18:48:14

Underbart fräckt den snor jag ....vad enkelt men så fint

Svar: bara kul att kunna inspirera:-)
EllaNora

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EllaNora

Kan vända pannkakor i luften samt springa fort i för stora träskor...och älskar det mesta som har med julen att göra...Men inte sill.. med en nubbe till...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela